Thursday, June 9, 2011

berita tergempar di pagi hari


assalamualaikum,
selamat hari khamis
semoga hari ini lebih baik daripada semalam
wah gitew..pepagi ag dah puitis..
heheheh
hurm..berbalik kepada tajuk entry pagi nieh kan
cam gempak sangat jew kan..
kan
  kan..
cepatlah hangguk kepala..
tettt
pepagi tadi dalam pkul 8.30 a.m
tetiba kak chik call
perh,
mimpi apa minah nie pepagi dah call
selalu nak call pon liat,
maka cik lisa yang tengah mamai
x berapa nak sedarkan diri telah tersedar,
dengan berita yang di sampaikan..
OMG, vassssss gitew
pergh korang taw x apa berita yang di sampaikan??
mesti tak taw kan..<-------apa punya soalan daa
hik..hik...

kitew review dialog dibawah ea:

kak chik: 'uit kak,hang nak taw dak moto abah hilang'?

kakak aka cik lisa: masih dalam keadaan mamai, pergh minah nie tetiba jew citew moto hilang, bagi salam ape pon tidak
'mana lah cek nak taw, sekarang nieh kan aku dok kedah' apa punya soalan daaa

kak chik: 'aku balik umah pagi tadi, tngk moto x dak'! cam na nie? mak ila(mak tam saya) ada gtew apa2 dak?

kakak:huish biaq betol, cer ang tanya mak ila, ku ner taw..x dak pom

kak chik: ha lah aku nak p mah atam lah nie

kakak: ok 




15 minit kemudian!!!

kring...kring...fon berbunyik <-----clssic kan rington fn cik lisa ahahah

kak chik: uish aku msj abg tadi dia ada balik dak amek moto

kakak: abg ckap apa?

kak chik: dia kta x dak pom, tapiii kan...heheheh....dia kata dia suh bu antaq pi bengkel

kakak: huish, seb bek.. hang ni lah bikin'gua' terkezut beruk jew pepagi buta ni..
pagi agi kew? huhuhu
( kan menggangu cik lisa tido..tetet)


berikut ialah pic abg ngah ea<---atas permintaa heheheheh
perlu kew? letak jew lah...hahahha


moral of the story:
selidik dulu jangan men terkam jew membuat kesimpulan awal
psst<---ada kene mengena kew?
ada kot..hahha..
k babye.. cik lisa da nak g class
lot's of love

No comments:

Post a Comment