Friday, March 18, 2011

bahagiakah aku????

aku bahagia ker?
haish..susahnya nk jawab soalan nieh...
tapi kalo aku rasa bahagia kenapa
hatiku rasa sedih jer nie???
susahnya.....
tulun..tulun..
tp sepatutnya kan kalo kita dapat tahu berita nie
mesti kita akan ucapkan syukur
gembira sangat2....
tp aku...
bukan x gembira...tp......
tp...tp....
aish...
bape banyak tapi lah...
tapi seyes...aku kecewa sebenarnya....
kat mana celah lagi aku nk gtaw..
hatiku luka bak di toreh-toreh,,,,
payah nk sembuh....
darah yang kuar 2 masih belum kering..
dan sekarang ia ditoreh lagi..
dengan belati yang cukup tajam...
bersalahkah aku rasa cam 2?
huwargh....
'abg ' i need u now...
pergilah duka...
bawalah sinar kebahagiaan kembali dalam hidupku!!!!
aku harapkan suatu hari nanti kau akan sedar
segala kekhilafanmu wahai ...............
ku akan tggu saat2 itu.
ku harapkan ia akan muncul
dan membawa mendung ini berlalu dalam hidupku
berikanlah aku sinar kebahagiaan....



No comments:

Post a Comment